Kezdőlap / Gazdaság / Hősök akarnak lenni - a Z generáció és a fenntarthatóság

Gazdaság

 Hősök akarnak lenni - a Z generáció és a fenntarthatóság

Hősök akarnak lenni - a Z generáció és a fenntarthatóság

A Z generáció tagjait aktívan foglalkoztatja a fenntarthatóság, így a magas ESG-minősítéssel rendelkező vállalatok nagyobb eséllyel tudják megszólítani az ebbe a korosztályba tartozó munkavállalókat. A legnagyobb magyar cégekről rendhagyó listát készített a Planet Fanatics Network fenntarthatósági tanácsadócég és a HVG. A rangsor, amelyet az olvasók a csütörtökön megjelenő HVG hetilapban és a hvg360-on találnak majd meg, megmutatja, hogy üzleti jelentőségük mellett mennyire felelősen működnek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási szempontból.

Tovább a teljes cikkre!

Forrás: hvg@hvg.hu - Hősök akarnak lenni - a Z generáció és a fenntarthatóság